پرسپولیس زلزله

برترين گلزنان چهار ليگ معتبر اروپايي


رده بندي گلزنان ليگ هاي معتبر اروپا در ادامه رقابت هاي تيم هاي مختلف اين هفته اعلام شد.


   به گزارش خبرگزاري فرانسه برترين گلزنان چهار ليگ معتبر به شرح زير هستند:

در ادامه هفته سوم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال انگليس، ميشو از تيم سوآنسي و فان پرسي از تيم منچستر يونايتد با چهار گل زده در صدر قرار دارند. ته‌وز نيز از تيم منچستر با سه گل زده در رده دوم بهترين گلزنان اين جام قرار دارد.

همچنين در ادامه هفته دوم از رقابت هاي سري آ فوتبال ايتاليا، استوان يوفتيچ از تيم فيورنتينا و پازيني از تيم آث ميلان بازيکنان سه گله اين رقابت هاي هستند. برجيسيو از تيم کاتانيا، جيوينکو از تيم يونتوس، کلوزه از تيم لاتزيو و اسوالدو از تيم آ اس رم هر کدام با به ثمر رساندن دو گل در جايگاه دوم بهترين گلزنان اين جام قرار دارند.

در ادامه رقابت هاي هفته سوم لاليگاي اسپانيا، ليونل مسي از تيم بارسلونا به به ثمر رساندن چهار گل همچنان صدر نشين است. فالکائو از تيم اتلتيکو مادريد،حمد از تيم مايورکا ، هيگواين از تيم رئال مادريد و مولينا از تيم بتيس هر کدام تا کنون سه گل در رقابت هاي لاليگا به ثمر رسانده و جايگاه دوم برترين گلزنان اين جام را به خود اختصاص داده اند.

در ادامه هفته چهارم ليگ يک فرانسه نيز زلاتان ابراهيموويچ از تيم پاري سن ژرمن با چهار گل زده، صدر نشين جدول برترين گلزنان اين جام است. اومبيانگ از تيم سن اتين، ميشل باستوس از تيم ليون، بن يدر از تيم تولوز، گيگناک از تيم مارسي و گوميس از تيم ليون تا کنون سه گل در اين رقابت ها وارد دروازه حريفان کرده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: